Jeeeej eerste verslagje - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Annemiek Eldert - WaarBenJij.nu Jeeeej eerste verslagje - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Annemiek Eldert - WaarBenJij.nu

Jeeeej eerste verslagje

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

27 Januari 2014 | Curaçao, Curaçao

Bon dia

Zooo mijn eerste berichtje vanuit curaçao. Het duurde even, maar hij is er. Na een vlucht 9 uur, erg lang dus. waren we aangekomen in Hato het vliegveld. daar werden we in een te overvol busje gepropt. In Nederland zouden ze zeggen wacht maar tot de volgende, maar hier past het altijd. we werden afgezet bij bureau wereldstage, daar hadden we een hapje en een drankje. Daarna zijn we naar onze kamer gebracht. toen we daar aankwam en schrokken we ons een hoedje want de keuken was een ontploften bom. Een dag later hebben we dat helemaal schoongemaakt want ik wilde liever niet meer m'n adem inhouden als ik binnenkwam haha. We hebben alles op onze kamer ingericht we hebben een super kamer. Heel groot en erg mooi en schoon, dus daar ben ik heel erg blij mee.

we hebben al best veel gezien en gedaan. We zijn naar de winkel geweest en hebben een koelkastje bestel wat echt super fijn is, want de koelkast je echt te goor haha. We zijn ook al met een plaatselijk busje geweest wat erg grappig was.

Morgen voor het eerste naar m'n stage spannend!!!
Er komt snel weer een nieuw verslag.
dikke kus Annemiek

  • 27 Januari 2014 - 21:59

    Hanneke:

    Leuk om je ervaringen te lezen. Wij zijn ooit op Aruba geweest. Heerlijk gebied, maar toch heel andere cultuur en gewoontes. Veel succes op je eerste stagedag!
    Groetjes Hanneke

  • 27 Januari 2014 - 21:59

    Wouter:

    Heel veel succes op stage morgen! Zouden de kinderen Net zo lief Zijn als in Nederland?

  • 27 Januari 2014 - 22:24

    Marian:

    Hey dushi, leuk de blog

  • 27 Januari 2014 - 23:15

    Bob:

    Hee Annemiek! Super dat je in Curaçao bent! Geniet er maar van en veel succes op je stage!! :)

  • 28 Januari 2014 - 07:29

    Linda:

    Zo het begin is gemaakt.
    Succes op je stage en geniet ervan.
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2014

Er is er weer een!!

29 Januari 2014

Eerste stage dag gehad:)

27 Januari 2014

Jeeeej eerste verslagje
Annemiek

Ik ben voor mijn stage naar curacoa. Ik heb een studenten kamer inde nieuwestraat 5. Ik loop stage op een basisschool in willemstad.

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 2961

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: